torsdag 7 januari 2010

Provat klänningen...


Nu har klänningen provats och resultatet var mycket positivt. =)
Den var i och för sig för liten precis som jag väntat mig men det fanns tillräckligt med tyg för att lägga ut den så jag kan använda den.

En sten lyftes från mig, en sten som tyngt mig under en längre tid då jag inte alls varit motiverad att göra något åt min vikt. Har bara ätit en massa gott och mått utmärkt med livet precis som det varit. Men i bakhuvudet har jag ändå skämmas över att inte tagit tag i min situation eftersom jag verkligen hade tiden för mig att gå ner till rätt storlek.

Men det som är gjort kan inte förändras och jag är glad över att det inte var några problem med klänningen. Hade varit jobbigt att behöva hitta en ny på de nu 3 veckorna som är kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar